Monday, March 12, 2007

Oana - Denisa (Senior)

Experienta

COPYWRITER - Bucuresti

COLABORATOR MARKETING & COMUNICARE - Bucuresti

REDACTOR COLABORATOR - Bucuresti

PROMOVARE SI DISTRIBUTIE - Bucuresti 

Studii:

Liceul teoretic VASILE ALECSANDRI, BACAU, sectia FILOLOGIE
COLEGIUL DE BIROTICA, absolvit in 2002
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative -
COMUNICARE SOCIALA SI RELATII PUBLICE, anul IV

Scrisoare de prezentare

Realitatea e o poveste. Poate fi una picant-siropoasa, fiindca orice impatimit al naratiunii vizuale sta la un moment dat cu nasul in mirosul fetid al plictiselii cotidiene, sau poate fi una cu ingrediente savante si pretentii de "haute cuisine" Si cum ar putea sa fie altfel cand exploratorii arctici se plang ca butelii de plastic goale stau prinse in gheturile vesnice antropologii aflati intr-o excursie de documentare intr-un colt uitat de lume al Cambodgiei au aflat ca principala distractie de seara nu sunt traditionalele sezatori locale, ci vizionarea filmului "Instinct primar" la video lumea e plina de misticism rasaritean, Thai Chi, aditivi "E", stabilizatori, glutamati de monosodiu si McWorld versus Jihad
Filozofia a devenit entertainment, mistica show-biz, iar povestea-insasi e un produs de consum ce se ofera vederii si manipularii, se erotizeaza; prin cumparare devine un joc, un scenariu, un dans complex ce adauga demersului practic toate elementele jocului de dragoste: avansuri, concurenta, obscenitate si flirt. Mecanismului cumpararii, deja investit cu o incarcatura libidinala i se substituie erotizarea alegerii si a cheltuielii.
Eu fac tot ce ii sta in putinta unui copy: spun poveşti. Insa o fac altfel stiu ca orice consumator de poveste e sensibil la tematica latenta a protectiei si gratificarii, la grija altora de a-l solicita si de a-l convinge, la semnul ca undeva exista o instanta ce accepta sa-l informeze asupra propriilor lui dorinte, sa i le preintampine
Ce semnificatie ar mai avea obiectele sau serviciile, daca nu s-ar recomanda in cele doua dimensiuni: a discursului si a imaginii (publicitatea), apoi a gamei modelelor (alegerea)? Psihologic, ar fi inexistente. Tot asa, ce ar fi consumatorii daca obiectele si produsele nu le-ar fi oferite in dimensiunea dubla a alegerii si a publicitatii? Nu ar fi liberi.
Eu spun povesti pentru cei care nu le pot spune pentru cei care au nevoie de legitimarea unei achizitii.